Dag 12, Sanur

We hebben allebei prima geslapen en staan om 8:00 uur op Verhitte emoticon.

Nadat we allebei een douche gnomen hebben en aangekleed zijn, lopen we op ns gemak naar de ontbijtzaal, waar een enorm buffet wacht en de eieren vers gebakken worden, zoals jij dat wil.

IMG_4397       IMG_4398

Ik maak op de weg terug nog even gauw een foto voor Themed Picture a Day Challenge 2014. The theme for this month is: “Macros, reflections or shiny things”.

We blijven vandaag sowieso in de buurt van het hotel. We willen kijken wat er in de directe omgeving te doen is, biertje drinken, wat eten en vooral rustig aan doen Knipogende emoticon.

Het Grand Bali Beach Hotel heeft 10  verdiepingen en dat is op Bali het enige hotel dat zo hoog is. Tegenwoordig mag hoogbouw niet hoger zijn, dan de hoogste palmboom Sarcastische emoticon.

IMG_4407       IMG_4408

IMG_4411IMG_4412llebeid wel weer eens lekkere koffie.

Als we een stuk het bestraatte pad richting Sanur Beach Hotel hebben afgelegd, zie ik een tentje, waar zo waar een Jura koffiemaker staat en we willen allebei wel weer eens lekkere koffie. Helaas is het tentje nog niet op, maar volgens de jongen achter de bar zit verder op ook een tent met een Jura koffiemaker. Wij bestellen 2 koffie, aar met de restrictie, dat die uit de Jura komt.

Als we ook ons 2e kopje ophebben, reken ik af; 70.000 IDR (omgerekend ongeveer 4 euro) en lopen we weg. Een stuk verderop komt de dame waar ik bij heb afgerekend mij achterna; ik had 2.000 IDR (ongeveer 15 eurocent) wisselgeld laten liggen!!

We open weer terug naar het hotel en rond 14:30 uur gaan we naar de Inna1688 Beach Bar, waar Marijke een 1/2 liter witte wijn neemt en ik een ijskoud biertje.

Dit is vakantie, zoals je dat aan iedereen gunt, mooi weer, prachtige omgeving en rust.

Marijke bestelt een clubsandwich en ik een Pizza Tropicana.

Om 16:00 uur gaan we een stukje langs het strand lopen, maar dat valt tegen zeg; er liggen vlijmscherpe schelpen en je voeten zakken, met slipper en al, behoorlijk in het diepe zand. Ik had gedacht dat het in het water minder zou zijn, maar dat is precies het zelfde en behoorlijk pijnlijk.

Ik werk op de kamer het blog bij en het is bijna 21:00 uur als we op zoek gaan naar een geschikt restaurant. Op een paar honderd meter van ons hotel zit een prima restaurant, dat vees en vis op houtskool grilt. Marijke neemt, op advies van Patricia, de Red Snapper en die smaakt inderdaad verrukkelijk. Ik ga voor de Gado Gado en mixed sateh.

IMG_4432         IMG_4435

Het smaakt allemaal heerlijk en dit is waarschijnlijk ook een goede tent om woensdag met alle mede reizigers van deze Java en Bali reis, een hapje je te gaan eten, als afsluiting van een super gezellige en mooie vakantie.

We zijn om 22:15 uur terug in het hotel, waar we een filmpje kijken en om 0:00 uur vinden we het allebei welletjes.

Dit bericht werd geplaatst in Dag 12, Sanur en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Dag 12, Sanur

1. Marjon zegt:

Wat zitten jullie op een prachtige plek nu zeg, paradijselijk!
    Geniet er maar lekker van samen.

2. Reny zegt:

He he, eindelijk een lekker relaxt dagje, het is jullie gegund !